Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Szczegółowe informacje na temat rękojmi zawiera §7 Regulaminu.
Procedura reklamacyjna:
- Zaloguj się na swoje konto w serwisie BULAGO.pl, wybierz zakładkę reklamacje i wypełnij elektroniczny formularz reklamacji.
- Wydrukuj, dokładnie wypełnij i podpisz formularz reklamacyjny. Reklamacja bez załączonego „dokumentu reklamacji” nie może zostać rozpatrzona!
- Wyślij reklamowany produkt wraz z formularzem na adres firmy: Papirus artykuły piśmiennicze i biurowe 99-400 Łowicz, ul. Ułańska 5
- Sprzedający dokona oceny zasadności reklamacji w czasie do 14 dni roboczych
i powiadomi o sposobie jej dalszej realizacji. - W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedający na swój koszt wymienia towar na nowy bez wad, a w razie niemożności takiej wymiany, po uzgodnieniu z Kupującym:
- dokona naprawy towaru,
- obniży cenę reklamowanego towaru, albo
- zwróci cenę towaru.
Reklamację uważa się za zasadną, jeżeli towar:
- posiada wady fabryczne
- został uszkodzony mechanicznie w czasie transportu do Klienta,
- jest niezgodny ze złożonym przez Kupującego zamówieniem.
Ważne:
Reklamowany produkt odsyłasz do nas na własny koszt o ile reklamacja nie zostanie uznana za uzasadnioną. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.