*INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Zgodnie z obowiązującym prawem, mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów zawiera §7 Regulaminu sklepu.
Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone na adres Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty, faxu lub poczty elektronicznej.
Formularz odstąpienia od umowy: http://bulago.pl/do pobrania/Formularz zwrotu_odstąpienie od umowy-nowy.pdf
*INFORMACJE DOTYCZĄCE ZASAD KORZYSTANIA Z REKLAMACJI
Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Szczegółowe informacje na temat rękojmi zawiera §8 Regulaminu.
Procedura reklamacyjna:
- W serwisie Bulago.pl przejdź do stopki, wybierz zakładkę zwroty i reklamacje, wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny.
- Reklamacja bez załączonego „dokumentu reklamacji” nie może zostać rozpatrzona!
- Wyślij reklamowany produkt wraz z formularzem na adres firmy: Papirus artykuły piśmiennicze i biurowe 99-400 Łowicz, ul. Ułańska 5
- Sprzedający dokona oceny zasadności reklamacji w czasie do 14 dni roboczych
i powiadomi o sposobie jej dalszej realizacji. - W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedający na swój koszt wymienia towar na nowy bez wad, a w razie niemożności takiej wymiany, po uzgodnieniu z Kupującym:
- dokona naprawy towaru,
- obniży cenę reklamowanego towaru, albo
- zwróci cenę towaru.
Reklamację uważa się za zasadną, jeżeli towar:
- posiada wady fabryczne
- został uszkodzony mechanicznie w czasie transportu do Klienta,
- jest niezgodny ze złożonym przez Kupującego zamówieniem.
Ważne:
Reklamowany produkt odsyłasz do nas na własny koszt o ile reklamacja nie zostanie uznana za uzasadnioną. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Formularz reklamacyjny: http://bulago.pl/do pobrania/Formularz reklamacyjny.pdf