Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Szczegółowe informacje na temat rękojmi zawiera §8 Regulaminu.

Procedura reklamacyjna:

  • W serwisie Bulago.pl przejdź do stopki, wybierz zakładkę reklamacje, wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny.

  • Reklamacja bez załączonego „dokumentu reklamacji” nie może zostać rozpatrzona!
  • Wyślij reklamowany produkt wraz z formularzem na adres firmy: Papirus artykuły piśmiennicze i biurowe 99-400 Łowicz, ul. Ułańska 5
  • Sprzedający dokona oceny zasadności reklamacji w czasie do 14 dni roboczych 
    i powiadomi o sposobie jej dalszej realizacji.

  • W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedający na swój koszt wymienia towar na nowy bez wad, a w razie niemożności takiej wymiany, po uzgodnieniu z Kupującym:
    - dokona naprawy towaru,
    - obniży cenę reklamowanego towaru, albo
    - zwróci cenę towaru.

Reklamację uważa się za zasadną, jeżeli towar:

  • posiada wady fabryczne
  • został uszkodzony mechanicznie w czasie transportu do Klienta,
  • jest niezgodny ze złożonym przez Kupującego zamówieniem.

Ważne:

Reklamowany produkt odsyłasz do nas na własny koszt o ile reklamacja nie zostanie uznana za uzasadnioną. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Formularz reklamacyjny: http://bulago.pl/do pobrania/Formularz reklamacyjny.pdf