Oferta na start

GOTOWE PIECZĄTKI

TRODAT  4912

SPRAWDŹ

Oferta na start

Jakich artykułów biurowych potrzebujesz, aby rozpocząć własną działalność gospodarczą?

Bez względu na to, jaki rodzaj działalności chcesz otworzyć - musisz pamiętać o tym, aby się odpowiednio przygotować. Przed Tobą niezbędne produkty biurowe, które ułatwią Ci pracę.

Jeśli masz już miejsce do pracy i wystarczająco duże biurko warto zaopatrzyć ...

Jakich artykułów biurowych potrzebujesz, aby rozpocząć własną działalność gospodarczą?

Bez względu na to, jaki rodzaj działalności chcesz otworzyć - musisz pamiętać o tym, aby się odpowiednio przygotować. Przed Tobą niezbędne produkty biurowe, które ułatwią Ci pracę.

Jeśli masz już miejsce do pracy i wystarczająco duże biurko warto zaopatrzyć się w wygodny FOTEL BIUROWY, gdyż to właśnie z niego będziesz korzystał niemal codziennie i to po kilka godzin. Wybierz ten, który będzie miał ergonomiczne oparcie, a zapewnisz sobie zdrowie i wygodę. Funkcje te spełnia FOTEL BIUROWY OFFICE PRODUCTS CORFU

Z całą pewnością komputer/laptop z dostępem do internetu w dzisiejszych czasach jest niezbędny, aby prowadzić biznes. Jednak trzeba pamiętać, że istnieje wiele sytuacji, w których będziesz potrzebować bloku papierowego i przyborów do pisania. Po pierwsze notes - A4 z otworami do segregatora, a po drugie długopis - uniwersalny, którym będziesz mógł zarówno robić notatki, jak i wypisywać druki akcydensowe po stronie awersu i rewersu. Doskonały długopis, to taki, który się nie rozmazuje, jest wodoodporny, wydajny. Naszym zdaniem Schneider Slider sprawdzi się tu najlepiej pod każdym względem. Kolorowy ZAKREŚLACZ DONAU przypomni Ci o sprawach priorytetowych, bądź wartych uwagi. 

Ciekawostka! Czy wiedziałeś, że informacje zakreślone intensywnym kolorem przyswajamy o wiele szybciej?

Kolejnym ważnym elementem jest dostosowanie papieru ksero.

Okazuje się, że wybór papieru też ma znaczenie. Jeśli jego funkcją ma być codzienne użytkowanie - najlepiej sprawdzi się Pol Speed 80g/m2. Zawiera on technologię ColorLok, dzięki czemu oszczędzisz zużycie tuszu i otrzymasz ostrzejsze druki. Doskonale sprawdzi się do wydruków czarno-białych, jak i kolorowych. A jeśli to za mało, to musisz wiedzieć, że jego produkcja jest przyjazna środowisku, co mogą potwiedzić  certyfikaty EU EcoLabel i FSC®

Nie pozwól aby papierologia zajęła większość Twojego miejsca pracy. Produkty do archiwizacji sprawią, że wszystko będzie na swoim miejscu. Do organizacji dokumentów niezbędne są segregatory i teczki. Dzięki temu, będziesz wiedzieć, gdzie szukać konkretnych dokumentów, faktur, kontaktów do kontrahentów czy klientów. Zapewnij sobie szeroką gamę kolorów, a jeszcze łatwiej będzie Ci zapamiętać gdzie jest to, czego poszukujesz. Świetnie sprawdzą się segregatory Office oraz teczki z gumką. Przekładki kartonowe Office dodatkowo ułatwią Ci segregację danych.

Jeśli chcesz, aby Twoja oferta była profesjonalna nie tylko pod względem treści, to w naszym sklepie masz możliwość stworzyć swoją własną teczkę ofertową oraz papier firmowy. Możesz przesłać nam swoje logo lub wykonamy projekt według Twoich zaleceń. Czas oczekiwania to TYLKO 5 DNI.

Niezbędnym produktem w Twoim biurze jest personalizowana pieczątka. To właśnie ona będzie znakiem rozpoznawczym Twojej firmy. Dzięki niej, nadajesz moc prawną dokumentom.

Pieczątka firmowa musi zawierać podstawowe, jednak niezbędne dane o Twojej działalności. Informacje te zamieścisz na stemplu Trodat 4912 o wymiarze 47x18, lub Trodat 4913 o wymiarze 58x22

Jeśli jesteś mobilnym przedsiębiorcą i chcesz ją mieć zawsze przy sobie - wybierz pieczątkę kieszonkową Trodat 9411 38mmx14mm

Do  intensywnego użytkowania, najlepszą opcją będzie pieczątka Trodat 5200 Profesional 41x24mm z możliwością 400 000 odbić.

Pamiętaj, że w naszym sklepie masz możliwość dostosowania nadruku i wykonania grawerki w cenie produktu!

Czas na podstawowe akcesoria biurowe. Z pewnością przyda Ci się zszywacz Sax 39 i dziurkacz Sax 318. Jest to jednorazowa inwestycja, gdyż jesteśmy tak pewni tych produktów, że dajemy Ci aż 10 lat gwarancji!

Od czasu wejścia ustawy RODO przydatnym urządzeniem biurowym jest niszczarka. Dzięki niej możesz skutecznie pozbyć się informacji w formie papierowej, a także uchronić siebie i innych przed kradzieżą danych osobowych.

Dzięki niszczarce Kobra +1 CC4 ES jesteś w stanie zniszczyć aż 14 kartek jednocześnie. Co więcej, ma ona funkcję niszczenia zszywek i małych spinaczy, funkcję cofania oraz wyjmowany pojemnik na ścinki.

Jeśli jednak potrzebujesz sprzętu niszczącego do sporadycznego użytkowania, proponujemy niszczarkę Wallner S580 Argo. Jest mała, niszczy 8 kartek jednocześnie i posiada automatyczny przycisk start/stop.

Mamy nadzieję, że nasze rady okażą się przydatne i organizacja biura będzie dla Ciebie przyjemnością. Wszystkie rekomendowane produkty są dostępne na naszej stronie. Życzymy przyjemnych zakupów i owocnej pracy!

Więcej

Oferta na start Jest 19 produktów.

Pokazuje 1 - 19 z 19 elementów
Pokazuje 1 - 19 z 19 elementów